آموزش بازاریابی
دو گدا در خیابانی نزدیک واتیکان کنار هم نشسته بودند. یکی صلیب گذاشته
بود و دیگری الله...
مردم زیادی که از آنجا رد می شدند، به هر دو نگاه می کردند و فقط در کلاه
اونی که پشت صلیب نشسته بود پول میانداختند.
کشیشی از آنجا می گذشت، مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی
که صلیب دارد پول می دهند و هیچ کس به گدای پشت الله
چیزی نمی دهد. رفت جلو و گفت:
رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا مرکز مذهب کاتولیک است.
پس مردم به تو که الله گذاشتی پول نمی دهند، به خصوص که درست
نشستی کنار یه گدای دیگری که صلیب دارد. در واقع از روی لجبازی
هم که باشد مردم به اون یکی پول میدهند نه تو.
گدای پشت الله بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت
صلیب و گفت:
هی "اسدالله" نگاه کن کی اومده به ما بازاریابی یاد بده؟
مراقب باشید به خاطر لجبازی با یکی، سکه تان را در کلاه دیگری نیاندازید،
یا رای تان را در صندوق دیگری نیاندازید !
آموزش بازاریابی مهمترین اصل در موفقیت است. شما وقتی بازاریاب خوبی باشی می تونی حرفت؛ عقیده ات؛نظرت؛ راه حلت رو به طرف مقابل بقبولانی. همیشه پای فروش در میان نیست. شما ممکنه بخواهی همسرت یا فرزندت رو متقاعد کنی. بازاریاب که باشی تو زندگی موفقی. بازاریاب خوبی که باشی حتی اگه یه سیاستمدار هم باشی لازم نیست بری رای بخری می تونی با شگرد های بازاریابی کاری کنی که خودشون بیان التماست کنن که کاندید شی بعد هم بیان با التماس بهت رای بدن!ا
ما همیشه با شنیدن عبارت بازاریابی به مارکت و بازار و سرمایه فکر می کنیم هرگز به این نمی اندیشیم که همه زندگی ما معامله است و باید بازاریاب های خوبی باشیم. حتی اگه دعا هم می کنیم باید از ته دلمون باشه که مقبول بیفته و استجابت بشه. نمازمون هم همینطور.
آموزش بازاریابی مهمترین اصل در موفقیت است. شما وقتی بازاریاب خوبی باشی می تونی حرفت؛ عقیده ات؛نظرت؛ راه حلت رو به طرف مقابل بقبولانی. همیشه پای فروش در میان نیست. شما ممکنه بخواهی همسرت یا فرزندت رو متقاعد کنی. بازاریاب که باشی تو زندگی موفقی. بازاریاب خوبی که باشی حتی اگه یه سیاستمدار هم باشی لازم نیست بری رای بخری می تونی با شگرد های بازاریابی کاری کنی که خودشون بیان التماست کنن که کاندید شی بعد هم بیان با التماس بهت رای بدن!ا
ما همیشه با شنیدن عبارت بازاریابی به مارکت و بازار و سرمایه فکر می کنیم هرگز به این نمی اندیشیم که همه زندگی ما معامله است و باید بازاریاب های خوبی باشیم. حتی اگه دعا هم می کنیم باید از ته دلمون باشه که مقبول بیفته و استجابت بشه. نمازمون هم همینطور.
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10:0 توسط یواشکی
|